She Hugged Me.......

Isy bukan nama sebenar, seorang pengkid yang bekerja di panggung (bukan punggung eh) yang sama dengan aku. Dia hanyalah seorang gadis biasa yang nalurinya terpesong sedikit, tetapi seorang yang kelakar dan taklah kerek sangat pun, walaupun dia amat kerek pada first week aku bekerja. Memegang tangan atau lengan aku sewaktu mengajar atau menjaga cashier bersama-sama takderlah pelik sangat untuk ku (walaupun kekadang rasa macam seram sejuk jer, tapi kita mesti fikir positive), sekurang-kurangnya aku takderlah kena raba sana sini, lagi teruk kawan-kawan perempuan aku kat sekolah dulu. Suka hati jer nak pegang sana sini padahal sendiri pun ada. Ehemm!


Melangkah ke perenggan baru, semalam....
Isy peluk aku dari belakang. Terus dia gesel-gesel pipi dengan pipi aku.....Aku dah...k.a.k.u...








Tapi dalam mimpi lah... Tapi walaupun dalam mimpi, tahukah kamu yang ianya benar-benar terasa seperti benar? Aku rasa, tahap kerisauan aku terhadap Isy mungkin dah berada di peringkat yang tinggi, sampai aku dah boleh termimpi macam tuh.


Hari ini sewaktu kerja, aku rasa lain macam jer. Orang heboh-heboh, dok kecoh-kecoh kat kaunter ramai-ramai, aku rasa macam suara si Isy yang paling kuat aku dengar. Damn. Bahana mimpi tak hilang lagi. Dah lah tadi ada abang promoter sopan datang menjual set keychain dan pen dekat si Isy, sambil memuji-muji dan mengaturkan strategi penjualannya berkata :


"Awak ni comel, mesti banyak awek kan. Boleh la bagi keychain ni as a gift."


"Eh mana ada...Saya single lah. Baru jer heart broken nieh. Tak cayer tanya Rosmah, kan kan?"


"Er....ha ah! Huhuhuh...huh...huh........"




Shiot! Aku memang jenis cepat cuak weh. Mimang cepat takut bah! Aku masih tak biasa dengan persekitaran dan pergaulan dengan kaum-kaum Hawa yang menyukai kaum Hawa sendiri. Relax wahai tuan punya blog, kawal diri mu. Jangan tunjukkan kerisauan mu. Nanti dorang terasa neh. Abis ko.



1 comment:

  1. Hahahaha isy mmg ada ati kt ko kotttt.. Gudlak with that!!

    ReplyDelete

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews