Kamu nampak tak??

 
Lokasi : Batu Payung, Tawau

Kamu nampak tak rumah yang bumbung biru gelap tuh? Nampak?
Disitulah aku rumah datuk aku. Rumah tuh atas bukit tau. Dari map ni tak nampak pula. Laut di sebelah tuh pun tak nampak macam laut. Macam air lumpur.

 
Lokasi : Batu Payung, Tawau ( laut biru)

Ini baru lah nampak sikit macam tepi laut. So, start dari esok, bermulalah kehidupan ku di Tawau. Jauh dari talian internet dan FarmBuddy. Uwahh. Ui kawan, ko jemput sa la then bawa jalan-jalan. Hahaha.


Saya juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan, Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam dan yang belum memeluk Islam, tapi mahu berpuasa. Bagus kepada kamu. Minta maaf juga kepada mereka-mereka yang pernah tersakit hati dengan kata-kata atau apa-apalah yang pernah diucapkan atau dilakukan oleh tukang tulis blog ini. 


Akhir kata, datanglah rumah atap bumbung biru tua tuh time raya yer. =)

1 comment:

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews