Dah beli tiket?

Esok tayangan New Moon.


Dulu, aku cakap nak tengok dengan dia. Dia cakap ya.


Sekarang........






Esok pergi kerja aku nak bawa satu kotak tisu. Persediaan untuk mode emo masa tengok movie.












Sedikit cerita selitan :


Sebenarnya, aku selalu nak post di blog ni. Dulu, aku rajin post blog. Tapi itulah, dulu aku selalu post cerita duka lara. Mode Jiwang di waktu berduka kan. Tapi masa tu blog ini meriah. Aku rasa lega. Sebab dapat luahkan segala perasaan dalam blog ini. Tapi sekarang, sebenarnya ada banyak benda aku nak tulis. Tapi jadi rasa malu pula. Takut pun ada nak post. Rasa terhalang. Tak dapat luahkan perasaan, semuanya dipendam sahaja. Kan nanti orang kata 'budak ni semua cerita jiwang patah hati jer'. Sebab tuh aku kata blog ini blog jiwang. Bila aku rasa terluka, aku post blog. Sekarang pun aku masih rasa terluka juga....

No comments:

Post a Comment

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews