Aktiviti panaskan jari

So, aperture? Aperture?? Get it? (Apa-cer??)

Hahaha adakah itu soalan yang betul untuk saya tanyakan kepada anda? Atau itu soalan yang sepatutnya untuk saya? Bolehkah saya jangan merepek, sudahlah lama gila tidak tulis blog, tiba-tiba sekarang mau merepek.

Pertama sekali, saya mesti minta maaf pada semua kalau kamu rasa "Aperhal macam pelik jer minah ni bercakap?". Memandangkan dekat 4 bulan sudah saya balik kampung *berhijrah balik ker Tawau*, hari-hari pun bercakap macam macik bugis dekat pasar, so saya rasa macam lebih selesa untuk menaip dalam bahasa begini. Jadi harap-harap kamu fahamlah ya.

So kita sambung cer kita tadi. Penat aku mengarang dalam otak sewaktu di kereta tadi, mau bercerita pasal perkara-perkara yang amat mengganggu fikiran sekarang ni. Bila berhadapan dengan laptop, dah login blogger, terus macam terlupa apa yang mau di cakap ya? Camana mau start ya?

Macam berkarat sudah bakat saya mau tulis blog ni. Eceh, macam lah kau ada bakat. Jadi aperture nieh? Anggap sajalah ini aktiviti untuk memanaskan jari, otak dan minda, sebelum aku merepek lagi panjang-panjang nanti ya. Hahahaha. Cis macam suey saja ko nieh

No comments:

Post a Comment

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews