Ibu, I Love You!

Yes ibu, I love you.

Sebenarnya aku agak iri hati bila tengok status kat FB atau tweet orang. Semua wish Happy Mothers Day, cerita how much they love their mothers. Peluk ibu, ibulah kawan karib mereka, dan semua-semua lah. Aku sangat iri hati..sebab hubungan aku with her tak sebaik itu...Bukan semua orang kat dunia nieh ada relationship yang bagus with their own mother. Buat masa sekarang, aku cuma jatuh dalam part golongan yang ....hmmm.
Tapi itu tidak bermakna yang aku tak sayangkan ibu aku atau apa.

Walaupun kita selalu tidak sehaluan, selalu berdebat, tapi saya sentiasa sayangkan ibu. I love you the most. Hari-hari pun saya rindukan ibu. You are everything to me. Ibu, saya minta maaf sebab tak dapat jadi anak yang sempurna untuk ibu. Tapi saya sayangkan ibu, sangat-sangat.....

And I know...after 3 days staying at klang nanti, i'll be crying at night because I miss you so much and you are so far from me.

Kesimpulannya,
Saya Sayang Ibu
Selamat Hari Ibu


1 comment:

  1. aku berpeluang wish dekat mak2 angkat je. termasuk la kucing aku yg dah jadi mak kepada anak2 kucing.

    hehe... chill... :D

    pastu aku pun mcm ngada2 sambut sekali sebab dah ade anak buah. mak sedara pun bleh sambut mother's day apa... hahah...

    ReplyDelete

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews