Aku ada Penyakit Yang Serius

Sebenarnya....dah lama aku rahsiakan hal ini. Terlalu lama... Hati aku kacau bilau berapa hari nieh, tak boleh tahan lagi nak bagitahu hal ni.

Aku ada tumor yang sedang membesar di dalam otakku sekarang. Dan masa aku semakin suntuk sebenarnya... sebab tumor tuh dah di lvl yang sangat membahayakan.

Dah lama aku rahsiakan. Aku tak boleh simpan lagi. Aku harap, orang-orang yang mengenali aku dapat maafkan semua kesilapan aku.

To dat person, aku harap ko takkan regret dengan semua memori kita. Walaupun mungkin ada some part yg ko sangat regret sekarang. Tp aku harap bukanlah semua.
Hope you will live well.



















Aku sangat berharap aku dapat bagitau semua orang seperti ayat diatas. Lalalalala

>.<

1 comment:

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews