I Need A Rest

Aktiviti penting minggu ini:

  • Edit gambar
  • Edit gambar
  • Siapkan proposal
Aku ada 2 set gambar untuk diedit. 1st gambar rahsiatidakbolehdiberitahu, 2nd gambar sewaktu outstation ke Kota Kinabalu and Tenom. Ada gambar time di Poring Ranau lagi. Gambar time outstation jer pun dah ada 400 keping. Giler aku, main snap jer. Kalau guna camera lomo, dah bankrupt nak beli filem jer. Belum cuci.

Mostly pun gambar bunga, gambar orkid. Ahhhh orkid-orkid tu sangat cantik. Tiba-tiba aku jadi peminat orkid. Kalau aku dapat kerja kat Sabah ne, aku nak buka satu nursery bunga kat sebelah rumah nenek aku kat Tawau tuh. Dia mesti suka, orkid tuh. Tak sabar nak tunjuk kat korang. Tapi nantilah yer...sekarang takder masa...

Badan pun dah sakit-sakit kepenatan. Penat dari last-last week pun tak hilang lagi. Everynight pun tampal koyok. Kalau dapat urutan percuma best juga. Mata pun dah macam panda. Banyak benda nak buat, nak masak time malam pun dah kelamkabut..Nak bercakap pun no mood.

Harap-harap dapat join photography workshop ujung minggu ni. Nasib baik yuran dia murah, but still nak guna duit. Terpaksalah call ayah kesayangan ni nak cover duit yuran.


Aku betul-betul rindu  my mum and my cousin, Sablinaa... Aku harap sangat cousin ku dsini. Ada banyak sangat benda nak cerita dengan dia.
Anyone nak belikan aku tiket pulang balik Sandakan-KL??




p/s entri aku kali ini berwarna-warni pula (sikitlah....)

_____________________________________________________________________

Sedih dengan banyak benda ...
  • Result thesis yang teruk. Cik A**** tuh memang saja dengki tak puas hati nak bagi markah tinggi kan.
  • Camera KonicaMinolta 5mp ku yang semakin tenat. Dan hasil2 gambar yang perlu diretouch dengan banyak....Imagine la, ada pict tu nak sampai 30 min edit...
  • Hal-hal 'sinetron indon' yang memenatkan jiwa dan raga
  • Skin aku sangat dry sekarang....dah nak 3 weeks aku x amik VitC aku. Keadaan panas lagi...ahhhrghh

1 comment:

  1. rest la eh..jgn tensen2 sgt...
    mesti byk orkid yg wane purple kan??
    i like it..
    hehehhe...


    cpt2 mau tgk orkid la..
    huhhuhuh....

    ReplyDelete

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews