Aku nak makan ketam masak lada hitam


Kelmarin@semalam, supervisor ku dari Unihel datang melawat untuk melihat prestasi ku and starzgate during internship ni. So, kami kenalah buat satu mini presentation untuk dia. Teda hal bah tu. Tapi bila Miss Becca cakap yang semua officer FRC yang lain pun nak datang tengok, aku pun jadi sangat menggelabah dengan slide yang baru siap 2%. Bak kata Jagostu, 'mau tak mau kuharus' siapkan juga slide-slide itu. Hasil dari stay-up sampai pukul 4 pagi bangun kul 6.30 pagi, aku mendapat pujian yang sangat menggembirakan daripada lecturer + 3 orang officer FRC ( cehh....cakap semua nak datang...3 org jer datang). Mereka cakap, slide aku cantik!! Hohohoho! Sangat colorful!! Hohohoho!! Sangat retroo!!! Hohohohohoho!!! ( Kembang max lvl lah ni). Korang tak percaya? Tengoklah sendiri. Tapi slide jerlah cantik....aku tak tau pula if dorang suka atau tidak dengan content dan presentation aku.....? Hmm.....

 
Selesai presentation, acara yang paling ditunggu, sudah semestinya acara makan tengah hari yang disponsor oleh Section aku sendiri. Baik hati kan SV aku? Ada 3 tray lauk terhidang di atas meja, udang goreng tepung, ayam masak kurma, and kerabu pakis+perut sapi. Sedapppp!!!!! Aku pernah makan kerabu tuh. So bila Ina cakap menu hari ini adalah ayam masak kurma and kerabu, aku dah siap-siap bawa dua bekas kosong dari rumah. Tapau ar beb!! Licin tray tuh aku tapau. Dengan udang-udang aku bungkus dalam tisu. Air sirap pun aku tapau sekali. On the way balik to section, terserempak dengan Encik Daud. "Menapau makanan lagi kamu??!!" terus dia gelak-gelak. Teringat 'aksi menapau' kami di airport Sandakan tempoh hari agaknya. Huhuhu.

Petang itu sempat pergi ke Jalan Sim Sim di Batu 2 sebab lecturer aku nak beli sedikit udang tuk bawa balik Shah Alam. Tapau!! Banyak betul ikan dan udang disitu. Ada ketam lagi!! Ahhhhh laparrrr~~~ Tapi Miss Becca tak belanja pun.... Aih... =(
Kampung Air SimSim. Peace

 
 View dari jeti. Eh jeti ke? restaurant? jeti? hmm..

"Kill the big fish!!Grrr!!"


Then semalam ingat nak tidur awal. Dah mengantuk sangat kan. Masa tuh baru kul 6.30pm. Tapi layan anime Bleach dulu. Sedang best tengok, ahhhh! Mati karan!! Pasang lah lilin sementara menunggu electric tuh ada balik. Baring punya baring...tunggu punya tunggu......






zzzzZZZzzzZZzzzZZZzzzz........



No comments:

Post a Comment

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews