Kelibat Si Penyair

Lagu yang asyik diputar dalam senarai main telefon bimbit ku hari ini ( skema gila ayat )


Diatas kaca, terpancar satu cahaya
Berlari ku pergi, untuk tahu apa disana
Suara yang merdu, memanggil-manggil namaku
Wangian terhidu, menusuk ke dalam tubuhku

Aaa....aah, Oh..ohhhh, Oooh..ooohh...
Yeahh yeahhh...
Indahnya bila, ku celik mata
Bagai hidup semula
Kerana dia, aku begini
Hidupku penuh bermakna
Takkan lagi mempersiakannya

Di bawah langit, malam aku hanya sendiri
Ku renung awan, airmataku berlinangan
Tersentuh hatiku, bilaku mendakap kamu
Penyuluh gelapku, jalan yang aku tuju


Aaa....aah, Oh..ohhhh, Oooh..ooohh...
Yeahh yeahhh...
Indahnya bila, ku celik mata
Bagai hidup semula
Kerana dia, aku begini
Hidupku penuh bermakna
Takkan lagi mempersiakannya


Kelibat si Penyair - Azlan & The Typewriter





Lagu yang mempunyai banyak makna untuk aku.

No comments:

Post a Comment

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews