Merepek Post Crap 1# : Bagi lah aku duit weyhh

Aku selalu nak update blog. Rindu nak buat entri baru. Tapi bila dapat peluang untuk online, terus kosong kepala otak. Agaknya idea dah pergi jauh...

Sejak akhir ni, aku agak runsing sikit. Banyak benda nak fikir. Pasal kerja tetap yang belum lagi dapat. Pasal hutang berlambak-lambak yang nak di bayar. Muda-muda dah ada hutang. Nak buat camana, I kerja potong kek jer...ikut standard gaji Tawau lagi. Sikit lah dapat chot....Mana nak bayar loan PTPTN lagi. Nak ikut Miri Street Chottouch Carnival lagi. Nak kasi pamer gambar kan, terpaksalah keluar sikit duit *banyak kut* untuk ikut carnival. Lagi pun ini street punya carnival beb. Banyak photographer amik gambar street weyhh. Bleh jalan-jalan dengan chot lagi, snap snap gambar. Ehhe.....aku suka street photography. Suka giler....bila aku cakap suka giler....aku serius.

Lepas tuh nak balik KL lagi, nak jalan-jalan and makan-makan with my brader n kazen. Lepastu KB lak buat workshop dengan kerjasama Acai, buat pasal lighting, modeling, fashion photography. 3 hari 2 malam, termasuk makan minum dan tempat tinggal, mana boleh lepas weyhhh... ni lah pulak bila dah pegang camera. Gila nak cari ilmu. Gila kejar workshop. Lagi-lagi kalau dianjurkan oleh fevret photographer aku... Aih, runsing-runsing. Mana nak cari duit niehh? Ada sapa-sapa nak kawin bulan depan? Meh aku amik gambar dia. Murah-murahhhh jerrrr. Janji cukup tabung aku nak bayar yuran kelas KB. uwarghhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews