New York, Beck City dan ChanSung?

Saya mula bermain semula SimCity4 sejak 2 minggu yang lalu *kut....*. Sepanjang 2 minggu ni, macam-macam cabaran yang saya lalui sebagai seorang Mayor. Ecehh, wa jadi Mayor tuh bai...pedahal wa tanam anggur jer selama ni. Dari masalah No Job, population yang tidak mahu meningkat, air pollution,  abandoned building merata-rata, akhirnya, region New York aku dah ada 4 city weyh! Walaupun hanya 1 jer main city......tapi ada 4 city weyh!

Beck City adalah main city, yang dijaga oleh Mayor Ramona Flower * saya lah tuu.....saya lah tuu.....*. Kini dah ada 16k population! Ya saya bangga walaupun orang lain boleh capai 100k, sebab bukan senang tau untuk saya melihat pencapaian begini. Dah ada beberapa bangunan commercial dan office 40 tingkat. Dah ada condominium yang mewah beberapa buah, dan hampir semua industry di Beck City adalah High Tech Industry. Hebat tak? Ehheehee...... Saksikan keindahan Beck City di waktu malam. Nak tunggu KLCC muncul jer lagi.

 nehh...nampak tu. I ada condo mewah yang berkelipan di waktu malam. huhuhs

 bangunan commerical minangkabau

ChanSung I lebiuuuu! :>


Sekian, laporan dari ,
Mayor Ramona Flowers

No comments:

Post a Comment

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews