Ketepi! Ketepi! Konvoi FRC sudah kembali!


=)



Esok aku akan jalan.... Jalan-jalan ke luar Sandakan.
Esok aku tak keje...Sebab aku nak jalan-jalan. Jalan-jalan di luar Sandakan. 

Hahahahaha. Sebenarnya, esok aku akan ikut trip Forest Research Centre,FRC ke Nursery Site di Binsuluk ( mana nieh..?) dan Sabah Agricultural Park di Tenom. Dari hari esok (Selasa) sampailah ke Sabtu. Hahaha bestnya. Baru practical dah kena bawa outstation. Batak juga aku nieh kan. Hohohoh

Aku takderlah excited sangat pun nak pergi, entahla kenapa. Sebab masalah RM kut. Lol. Tapi bila aku tengok2 kat web pasal Sabah Agricultural Park tuh tadi, macam sangat menarik pula. Berkeluasan lebih daripada 1500 hektar, pastu ada Tenom Orchid Park lagi. Ada lebih dari 1000 jenis orchid tuh! Camera seharusnya menjadi wajib untuk dibawa! ( aku berdoa semoga aku tak terlupa untuk bawa cam...)
Sekarang, aku sangat excited! Then esok akan singgah ke Poring lagi. Wuhuuu!! Tapi mesti tak dapat mandi kat sana. Esok malam stay kat KK, harap-harap sampai awal. Boleh pegi mall beli donut Big Apple. Aku sangat kempunan nak makan The Alient. Aku takkan balik Sandakan selagi tak makan donut itu.


So, korang nantikan jerlah yer diari (hahahaha diari nehh...) aku minggu depan. Aku akan update, dengan cerita-cerita yang menarik dan tak menarik, dan semestinya gambar!!


Hahahah cepatlah hari esok. Esok konvoi 5 kereta, naik kereta FRC yang color putih tu, sangat lah smart. Tak ker macam artis jer nanti bila jalan, lalu-lalu jalan yang kecil itu. 

Yai cepatlah hari nieh berakhir.  Hohohoh







3 comments:

  1. smoga perjalanan anda selamat dan enjoy ur holiday bebeh!! tekkeh!!

    ReplyDelete
  2. hahah thanks sis. memg enjoy sangat ngan trip tuh

    ReplyDelete
  3. wah.. bagus. cepat update gamba.. heheheehheee

    ReplyDelete

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews