Pon POnnn!!

Pon Pon! Kereta putih mu berbunyi. Boleh lah tuh, daripada bunyi Pon Pon motor jer. Walaupun patutnya ko dapat no 3 sahaja. Owh sila jangan marah wahai peminat Idlan. Aku hanya merasakan Alex lebih patut dapat yang lebih baik dari lawak malas abang Kasim. Dah lah isi tak banyak, lawak memang damn giler shit malas, asyik terulang-ulang, lupa pun banyak, yang paling bikin panas, abang kasim cepat sungguh berputus asa. Bila dah lupa, masa masih ada, tapi dah give up terus panggil encik pengacara. Ko bertuah sebab last show ko ada 3 orang mafia naik atas pentas joget sama.



Tapi apa-apa punnn, Kecik dah menang. Tahniah lah kamu dua urang ah. Nanti ada kenduri di Tuaran sama Membakut, sila-silalah jemput, walaupun aku tak undi. Ahahaha. Tapi memang ko juga lah Alex, kau lah paling Boss ni malam! Kesian, mungkin rezeki dalam show ni tak sebanyak mana, siapa tahu, lepas ni Alex paling busy kena panggil sana sini, buat stand up comedy macam Afdlin Shauki dan Harith Iskandar. Kita Amin kan sahaja.



Berbalik kepada niat utama, sebenarnya aku nak cakap ni dari tadi:


"Kotoh si POn Pon tak menang. Muahahahahaha. Balik lah rajinkan sikit diri, kasi taruk lagi banyak idea dalam komedi. BUkan duduk macam orang bodoh, haloowww.......how wa u......."

Hahahahahaha okeh stop gelak, jahat. Tak baik. Ahahahahahahahahahaha


P/s patut saya buat macam si Alex, pergi nyanyi dekat makcik tuh.. " Tak sanggup lagi aku...bekerja dengan kamu....kerna gaji aku engkau tipu.."

2 comments:

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews