Saya Mau Berhenti Tapi Tidak Berani

Hari ni ingat mau berhenti. Sekalinya busy dari pagi sampai malam. Macam mau tecabut tulang ni. Dey padahal nda berani. Bukan nda berani, kesian bah.. Ya ya...kesian nie. Diri sendiri siapa mau kesian? Harap-harap besok, selesai semua kerja, ada hantu berani rasuk diri ni. Baru ada berani mau berhenti.




Kalau geng dorang si Sid, mesti dorang cakap ni "Kotoh!"








p/s Aku tengok di Feedjit, ada visitor dari Nagoya. Siapa tu hah? Mr teddy bear kah? Kah Mrs and Miss Smith? Huehuehuehue

2 comments:

  1. meh sini saya jampi. mak tiri angkat saya bakal ada saka. jadi boleh la tiup2 sikit. =)

    semoga berani esok. kalo tak esok, lusa.

    ReplyDelete
  2. berhenti jala anak ... sebelum itu pi cari kerja lain dulu. kau try cari kedai chienese mayb gaji interesting sikit

    ReplyDelete

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews