Aku nak pergi interview tapi perut aku buncit

semuanya gara-gara vitamin B complex yang penolong pegawai perubatan kat Klinik 1 Malaysia Bandar Indah tuh bagi. Fuhh lengkap tuh. Jam 11 nanti aku ada interview tapi perut aku comel macam belon yang kena jual kat pasar tani shah alam sek 13 tuh. Wahh perasan perut comel lagi tak boleh tahan chot.




-----------------------------------





3 hari lalu, aku sakit-sakit kepala, terasa pening dan kepala pun macam dah mereng sebelah. Jadi aku pun pergi ker klinik kesihatan, memandangkan ubat dia free, aku pergi jerlah sebab konon-konon nak minta aspirin free. Buat muka kesian, muka penat, muka blur, akhirnya nurse bagi aku Paracetamol 500mg. Adeh, aku dah immune dengan paracetamol. Nurse juga bagi aku vitamin B complex sebab dia rasa aku kurang energy. Aku pun makan lah, kut-kut bila bangun terus dapat kuasa superhero. Boleh angkat kereta u.....Dua hari dah aku amik pil tuh, apa jadinya...?

Asyik nak makan jer kerja. Makan makan makan. Tak lama habis juga lauk kat gerai ni aku makan. Makan makan makan....wuwuwuwuwu stop lah.....nanti nak pakai kemeja pergi interview. Taknak lah nampak buncit. Uwarghhh mum help me...   :""(

No comments:

Post a Comment

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews