Perkara paling DAMN

bila musim panas macam ini buat aku ialah bila aku tengah sedih tengok gambar orang kat FB, asyik outing and shooting, aku takder orang nak bawa pun. Then dapat sms dari member baru kenal "Weiyh nak kuar ikut shooting tak?". Aku pun dah semangat berkobar-kobar, macam nak menangis kegembiraan sebab kena ajak. Tapi sedih, esok nenek aku nak kenduri, kena suh duduk dapur lak tolong potong bawang. Bila aku reply "erm...aku kena kerah tenaga untuk kenduri esok, tapi aku nak pergi, aku try juga untuk lari. Tak jauh pun, nanti aku try okeh...aku janji aku try" dan orang tuh reply "bh"...................................

Jari manis lah untuk ko. Ikhlas ker tak ikhlas nieh? Sekarang tengah cuaca panas ni, aku pun dah panas ni.....hampeh. 

Celcom tak cas ko lebih pun kalau reply tiga empat perkataan. Nanti boipren ko reply macam tuh baru kau tau! Kotoh!

No comments:

Post a Comment

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews