Dit Dit Ditt Dit Dit Dittt Ditttt!!!!!

Ini lah asus tersayang ku.



Hari ini, aku send Asus aku untuk diformatkan ke kedai BudgetIt ( no choice..nak budget kan). Aku rasa, Asus aku tak sihat. Akhir-akhir ni, dia selalu batuk-batuk dan demam selesema. Risau juga masa nak tinggalkan asus aku ni. Harap harap dia tak nangis nanti. Abang Budget tu cakap, dalam masa 3 jam siap la. Aku pun pergi minum kopi di warung kopi bedekatan ( macam ada...).

Tunggu punya tunggu, abang budget tak call lagi. Dah masuk kopi ke dua ni. Aku dah mula risau. Aku pun pergilah ke Pusat Alam Setan ( opsss!! Sentral...) itu dengan niat dihati nak melawat asus yang tersayang. Sedih aku bila abang budget kata 'tak siap lagi dik'. Aku pun pergilah minum kopi lagi buat kali ketiga.

Tepat pukul 8 mlm, aku pergi lagi ke Alam Setan itu. Sampai jer aku di muka pintu kedai, abang budget berkata 'Hah mari sini adik. Tengok ini'. Dia sedang melakukan scan. Aku pun menghampiri asus ku.


Ditt Ditt!!
Ditt Ditt!! Hmm......
Dittt Ditttt Dittt Ditttttttt!!
Naik tekanan aku bila si asus tak henti-henti berbunyi.

'Banyak kan virus, dik?' tanya abang budget itu. Huwahhhhh!! Kasihan asus, dah jadi vector pembiakan virus. Bukan virus virus cinta. Si asus masih tak henti-henti berbunyi.

Entah kenapa, aku pun dapat rasa hati aku berbunyi bunyi. Masih banyak virus batman.exe rupanya. Ditt Dittt Dittt Ditttttt!! Patutla asus aku pun banyak virus. Tuannya pun banyak virus. Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan. Hmm sekarang asus dah ada Avira. Aku ada apa?




Cik Bintang, terima kasih kerana menemani ku sepanjang hari. Jangan lupa, telinga CikYeast sentiasa on service untuk anda.


10 comments:

  1. Hahahaha tukarlaa.. cari acer ka, dell ka.. xpun cari asus jga..
    hahaha

    susah wo mau kurangg.... :(

    ReplyDelete
  2. iya.tuh virus makin banyak dia duplicate.

    Dittt Dittt Ditttt! naaa....
    ditt dittt ditttt bunyi lg..

    ReplyDelete
  3. hahahaha
    argghhh sakitnyaa...

    stop2.. bilaa laa mau stop berenti.. tolong ahh..
    tolong.. haha

    ReplyDelete
  4. guna compaq. . . suma compact

    hahahahah..bunyi dit dit dit dia tu aku x bole tahan

    cam bunyi main game ja. . . kerek punya abang alam setan

    ReplyDelete
  5. hahahaah!!!!
    ko tlg deletelaaa tue virus bhaa..
    jd sama2 x tekanan.. ko tlg yeast, yeast tlg ko.. ahh.. senangkan..

    ReplyDelete
  6. buat apa tlg dia. dia bunya lalalala kegembiraan. kita ni yg ditt ditt dittt bervirus. huhuhuh

    ReplyDelete
  7. huhuhuhu
    kin skt woo kan..
    shit woo..
    aku benci mau pijak kl!

    ReplyDelete
  8. aku benci mo pijak bumi. aku mo balik pegi pluto. kdg2 kan aku tfikr, napa dia x amik pistol ja tembak aku di kepala? best ka tu dorg buat gni? mo try la juga tu klu best

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Silalah komen.
Saya Tak kenakan Charge pun.
Jangan Maki saya Sudah =)

Total Pageviews