Knowing [ Mengetahui ]


Apa yang akan kamu lakukan jika kamu mengetahui yang esok hari terakhir anda?


Hari ini aku tengok wayang lg. Hari Rabu, mana boleh dilepaskan. RM6 tu. Kena belanja lg. Rezeki. Aku pergi tengok dengan abang dan cousin aku. Dari last week abang aku bising nak tengok cerita Knowing. First tu blur juga, knowing? Citer apa tu?? B**** tanya, citer Bollywood ke? Aku kata citer Omputih. Jadi kami pun pegilah.


Hero cerita ni ialah Nicolas Cage. Suka juga cerita lakonan dia ni. He's one of the best actor. Cerita dia begini.........
sebenarnya aku dah lupa intro dia tadi.Hahaha. Tapi kesimpulannya, cerita ni best juga. Dia bermula dengan babak2 yg relax. Tiba tiba, ada kejadian yang kau tak duga pun akan berlaku. Dan scene tuh memang hebat dan smart lahhh.

Tapi aku kurang suka dengan ending dia. Aku rasa itulah movie yang ending dia paling kelakar pada aku. Kalau korang nak tau kelakar yang mcm mana, korang pegilah tgok sendiri. Tapi aku x pasti esok ada lagi ker tak. Abang aku kata cerita ni dah lama. :?

Cerita ni start jam 10.45 malam. Dia tamat pukul 12.50 malam. Penat juga la duduk kat dalam tu. Dahla sebelah kanan aku tu takder orang. Sampai ke dinding kosong jer. Nak peluk orang pun takder ( Hampeh! macam cerita seram ). Jadi memandangkan cerita tuh 2 jam, tenaga aku pun dah habis ni. Aku pun nak tidur juga. Bintang entah dimana. Jadi, Selamat Pagi semua!! ( Note : Sekarang dah jam 2.40 pagi).

Total Pageviews